Monday, June 15, 2009

Appoiment Pertama

muler2 kener cabut 2 batang gigi graham kecil atas dan gigi graham kecil bwh no-2 sebelah kiri..sakit wooooo...darah dier jgn ckp lah byk nyer..jenuh dh kemam ais bg kebas bler ubat bius
dh bis..heeee sakitnyer diernyer denyut x tercakap dah..smp xmkn lah smp sok tghharinyer

selang sehari,aku pegi lagi klinik untuk cabut lg 2 batang sblh kanan plak..kali ni aku dh prepare "cool fever" dlm fridge atas nasihat abgku sepoi..mmg sgt berkesan di waktu mlm..u must have it b4 cabut gigi!!!...kali ni lg sakit...
rupenyer bkn setakat cabut gigi jer..Dr. Maheran ltk rubber band kat celah2 gigi graham aku yg tinggal!!! sakinyerrrrr!!! ini adalah utk memblhkan Dr hassan memasukkan band di antara gigi graham tu..smp soknyer aku melompat n jerit2 at s kapal PV3..bkn org sedar pun coz condition kapal tu lg bsg ngan bunyi welding..
food?just makan roti yg dicelup ngan milo.tu pun telan jer coz dh sakit sgt.the next day just mkn sup kentang..seingat aku smp rabu minggu depannya br leh mkn ckt2..



pict: gigi yang telah dicabut 2 btg kiri & kanan...huhuhuhu




No comments:

Post a Comment